söndag 26 september 2010

Dynamit

ska läsa Video i praktiken en stund. och dricka te. och begrava mig under täcket i min säng och lyssna på Harry Potter. i veckan ska jag
packa
kolla på möbler
läsa ut hela Video i praktiken. puh!
flytta

börjar känna att jag kanske är och har varit otacksam, och inte uppskattar det jag har och de jag har omkring mig. samtidigt är det nog inte så konstigt att jag längtar bort från den här dysfunktionella tillvaron. jag behöver mer utmaning för att kunna utvecklas i mitt liv. har kommit fram till att det finns flera bra anledningar till varför jag mår så här kass. vilka de än är, och jag tror att jag vet vilka de är, kommer det att kännas mycket bättre när jag flyttar hemifrån. tyst mantra; sex dagar kvar, sex dagar kvar, sex dagar kvar..
god natt, allihop.


-kriget som business, de e en sjuk idé

Inga kommentarer:

Yesterday