fredag 3 september 2010

Kärlekskrigare

jag luktar sådär härligt gott av svett och deo.
alltså.. praktisk filmkurs lär ju bli ganska mycket fetare än fucking drama och skrivkurs. är så nöjd!
samvetet svider. känner inte igen mig själv emellanåt. lite läskigt. som om jag växer nedåt ibland, för att sedan lära mig en läxa och ta ett litet jävla bebissteg framåt. men det är inte värt det när man drar ner någon annan i stället.
alltså.. har träffat och pratat med så sjukt inspirerande och peppande människor på sistone. Timbuktu (hehehehhe nööööjd), Oliv, Märtha, CJ och Robert. så fett nöjd med allt. att jag kom in på praktisk filmkurs suger ju inte heller. bara en schysst lägenhet eller ett rum i något ballt kollektiv kvar, så är jag i hamn. love this shit.
ikväll ska jag hem till Oliven och sedan drar vi ut en stund på krogen i mitt gamla kära Ystad (erhmmm). kommer bli så ball! I miss my homies.

efter att ha läst det här inlägget har jag kommit fram till en sak - jag låter fan fett med nöjd. är inte riktigt lika nöjd som jag låter, men vafaaaaaaaaan. är rätt jävla nöjd ändå.

-nothing like a nighttime stroll to give you ideas.

Inga kommentarer:

Yesterday