torsdag 23 september 2010

Today I am a child

rätt pepp dag. har ljudlagt ett klipp ur Resan till Melonien i ett pyttelitet, syrefattigt rum i 6 timmar med tre andra brudar=fnizz&sjuk huvudvärk. det har iofs lagt sig, men jag orkar inte göra ett fucking piss mer 2day. det är dock sant att man blir gladare när man ockuperar sin hjärna med sysslor. längtar till imorgon kväll, då jag (trots lite pengabrist which I happen not 2 give a fuck about) ska hyra film+äta godis all by myself, för jag förtjänar det. varför? jag är intelligent, klok, begåvad, ROLIG, snygg och har en killer body. dessutom har jag haft några down-veckor och behöver komma upp igen. har snackat, analyserat sönder, gråtit, skrattat och nu behöver jag egentid för att komma underfund med att jag älskar mig själv och att jag är sååå mycket mer än bara OK. u go, girl.

drömde en jätteläskig dröm om ett spöke. jag menar, ett faktiskt spöke! hur ofta drömmer människor över 10 bast mardrömmar om spöken?! just wanted to let y'all know.

-you'll come back when it's over, no need to say goodbye

Inga kommentarer:

Yesterday