tisdag 21 september 2010

Glömten i ögat

fan va djup jag är nowadays. fast det är väl ett gott tecken, att jag vågar blotta mig emotionellt och inte håller tillbaka inför andra människor. det är ju faktiskt en skitbra grej! ska fortsätta på det här spåret. dessutom driver jag mer med livet nu för tiden. förut, om jag märkte att någon inte tyckte om mig eller tyckte att jag var jobbig, blev jag hemskt nervös och anpassade mig för att personen skulle tycka bättre om mig, vilket inte fungerade alls. nu orkar jag inte längre bry mig, så jag låtsas att personen i fråga har på sig en knäpp hatt eller något. sen fnissar jag för mig själv och så vips! har jag fått ut något kul av situationen! haha!
är förkyld idag också, så jag sitter hemma och funderar på att öppna boken som jag har en tenta på nästa vecka, men jag är så fruktansvärt opepp på att plugga att det nästan är lite läskigt. den här filmkursen var inte alls vad jag hade hoppats på, och de flesta är så DRYGA. förhoppningsvis blir det roligare med tiden, jag hoppas verkligen det.

-the only gossip I'm interested in is things from the Weekly World News - 'woman's bra bursts, 11 injured'. that kind of thing.

Inga kommentarer:

Yesterday