söndag 5 september 2010

Time is making fools of us again

uuuhh.. uuuuhhh.. känner mig klumpig. skulle ut och hänga en stund på krogen igår, men träffade sköna gamla polare och kvällen blev natt och tidig morgon. somnade 04.30 bredvid Oliven. vaknade 10, fortfarande full men med ett mål - road trip. så jag drog till CJ i Bjärnum och hängde där i några timmar. hans lägenhet var "stökig, men inte smutsig". sjukt nice ju. drog hem till Ange med en massa sköningar och firade hennes födelsedag med ost, kex och kräftor. och nu sitter jag hemma hos farsan och käkar godis och har mild ångest. eller nåt. känner mig som sagt klumpig, och tänker än en gång på det faktum att hur kul det än är att vara full och hur gott det än är med öl och hur många sköna people jag än träffar ute, slutar det oftast med ångest. ångest suger. jag och ångest är through. mitt fulla jag gav dock mitt nyktra jag en spark i häcken, vilket var rätt gött då jag upptäckte att man inte ska begränsa sig. att världen finns till för att man ska använda den. som en tom duk som man får rita vad man vill på. rätt fet tanke. i alla fall i mitt huvud. men eftersom jag sov typ fem timmar i natt och varit up and going hela dagen, kan jag inte lova att vad som försiggår i mitt huvud är hundra procent OK. dags att sova. puss!

-no, I think I'll just go down and have some pudding and wait for it all to turn up.. it always does in the end.

2 kommentarer:

susanna sa...

sv: haha va? Jag har inte bruna ögon!

Susanna sa...

sv: haha its okeey. har väldigt tydligt blåa ögon, så blev bara chockad, har aldrig hört att det ser ut som att jag har bruna ögon förut! :)

Yesterday