söndag 19 september 2010

Hej och tack för kaffet

den mysigaste tiden på min vardag är när jag ska sova och lyssnar på något kapitel ur mina Harry-ljudböcker. det är något av det absolut mysigaste jag vet. alone time. det är fint.
Bob och jag bestämde oss för att gå på bio, och såg Resident Evil 3D: Afterlife. spännande, med riktigt bra action och schyssta effekter. liiiite mycket Matrix och rätt mycket grejer man redan sett, annars en helt okej rulle. jag blev i alla fall skraj.
jag borde sova nu, men sitter i stället vid datorn (duh) och laddar över ljudböcker till min mobil (and u know why - mysmysmys!) och hostar hårt tills det svider i magen. kommer få magrutor på nolltid som jag håller på. inga situps här, inte! bara hederlig hosta!
ska ändå snart trilla ner i sängen. är trött och nere och då behöver man sömn. är glad över att jag har så fina vänner som jag har. är så tacksam över allt fint i mitt liv. tack Gud. och tack, mig själv, som gör mig glad och ledsen och pigg och trött och förstör och förgör och bygger upp igen. "so when you go solo, you hold your own hand and remember that depth is the greatest of heights. and if you know where you stand then you know where to land, and if you fall it won't matter 'cause you'll know that you're right." Fiona, I love you.

-Sverige din jävel, jag älskar din stil

Inga kommentarer:

Yesterday