söndag 26 september 2010

Hey boy

höstloppiset sög kuk. människorna visste ju inte vad loppis är! prylarna ska kosta typ fem spänn, INTE 50 för en bok, eller 200 för en satans KYDDE! sär! blir så jävla störd. cyklade runt Möllan instead, köpte nya skor, kollade in schyssta piercingsmycken på India och tog två fikor. nu är jag hemma och borde plugga, men äter godis och planerar att se Case 39 i stället. ska plugga. sen.
hösten är min favoritårstid. alltid. älskar den. regnet, löven, den krispiga luften och brödiga doften. fräschören! och såklart te, filmkvällar, Halloween, böcker.. ah, so lovely. för mig är hösten=nystart. när jag flyttar blir allt annorlunda, och jag ser verkligen fram emot det. det börjar nog ljusna lite nu, tror jag.

-I'm good at being uncomfortable so I can't stop changing all the time

Inga kommentarer:

Yesterday