tisdag 7 september 2010

He calls me on the phone, tells me all the ways he's gonna mess me up

trööööött. många trötta dagar nu för tiden. föreläsning 9-12 och redigering 13-17. liiide trödd man vau i huved sen, jau. var och kollade på en lägenhet i Lindängen, och det var en rätt stor chans till napp där. sjukt creepy byggnad bara - ett gammalt äldreboende som de höll på att bygga om till studentboende. korridoren såg ut som en sjukhuskorridor, och alla gamla skräckfilmsscener flög tillbaka in i huvudet på mig. kalla kårar, yes sir! men lägenheten var fin och fräsch och hade en skithärlig balkong, så det blir nog hur bra som helst om jag fixar den. efter Lindängen åt mami och jag fetmiddag på MAX. sehr gut!
tog två fikor med Märtha på kvällskvisten. det var jättemysigt och vi hade kul med alla vi träffade. nu är jag så fett trött att jag snart dör, men ska ändå berätta vad jag ska göra imorgon, dvs
redigera 9-13 med Helena. jag längtar.
hämta ut min kurslitteratur till kursen jag skulle ha läst. ja men vad kuuuul...
hälsa på Mia på jubbet! hoppas på discount på kaffe och trevlig sällskap. men det är nog givet. iaf det sista!

sååå, mitt morgonschema för alla som är intresserade av att veta det. anteckna nu! och sov supergott, för det tänker jag göra. tjaaaaaaa

-age is foolish and forgetful when it underestimates youth.

Inga kommentarer:

Yesterday