måndag 20 september 2010

Cerise de japonais

stnnar hemma idag för att få bukt med hostan. känns som att jag river bort halva halsen varje gång jag får en hostattack. not fun at all! ska barrikadera mig med Harry Potter och te. och te stavas för helvete TE, T+E, ska det vara så förbannat svårt?!?!? dagens svenska-lektion utförd. fucking mofos.
är rätt nöjd med hur jag ser ut just nu, och det var längesen sist. känner att jag fått till en personlig twist på mig! skitcool piercing, snygg frisyr, schyssta ögonbryn.. plus att jag har droppat ca 4 kg i sommar, det skadar liksom inte. jag är ursnygg! och jag tycker om min personlighet bättre nu. jag kopplar av mer. och även om jag mår kass just nu, vilket leder till fler tvångstankar och tvångshandlingar, vilket sabbar något sjukt mycket för mitt välmående, känner jag ändå att jag är på rätt väg. för det är när man har klarat av något outhärdligt smärtsamt, och stannar till och blickar tillbaka, som man fattar hur stark man är. och då jävlar växer man.

-non, je ne regrette rien

Inga kommentarer:

Yesterday