fredag 24 september 2010

The pursuit of happyness

när jag fick reda på att jag börjar 13 idag började jag nästan gråta av lycka. en sån härlig sovmorgon! såklart går jag upp kl 9 ändå för att käka frulle och kolla Jakten på lycka. sen ska jag dansa bort till plugget, titta på folks redovisningar och förhoppningsvis skratta ganska mycket, hämta min cykel på verkstan, trampa bort till Hemmakväll och hooka ett gäng filmer+lite candy och trampa hemåt igen. en sån jävla grym fredag jag ska ha.
stack till Möllan igår och chillade med Märtha+6. vi bestämde oss för att starta en teatergrupp. rätt trevligt. teater är kul. sen for jag hemåt och somnade till Stephen Frys sövande uppläsande av Seven Potters. yeah.
åh, jag ser fram emot idag och hoppas att ingenting förstör den känslan! ha en fin dag, folks.

-what would you say if man walked in here with no shirt, and I hired him? what would you say?
-he must have had on some really nice pants.

Inga kommentarer:

Yesterday