lördag 11 september 2010

I rymden finns inga känslor

ska kollar på ett rum idag. usch, min standard är så äckligt låg just nu. ska inte ha något jävla rum, ska ha en lägenhet. eller ett rum i ett kollektiv. that's right.
och ikväll ska jag på bio med Fia och se I rymden finns inga känslor! det ska bli urmysigt och en skön, laid-back sysselsättning efter gårkvällens party. var hemma hos Märtha med sjuuukt sköna folk, drog till Inkonst och dansade i en halvtimme, sen stack jag och Max till MAX via BK och mötte en Trellehulla-snubbe som blivit påcyklad och blödde från ett puncture wound på handen. poor bastard. tryckte oss fulla av hamburgare, potatisgratäng och lyxshake och föll i säng runt 3. toppenkväll.
OCH JAG HAR EN NY FRISYR! jag är skitsnygg, actually. page+undercut. så jävla snyggt och sexigt. nu ska jag fräscha till mig lite, howdy people!

-allt man kan göra e å göra va man kan, sprida lite love, inte förstöra för varann

Inga kommentarer:

Yesterday