måndag 6 september 2010

With my X-ray eyes I strip you naked

fuck it. fuck it all.
har redigerat i flera timmar idag. urkul! var halvdöd när jag kom hem, men drog mig ändå ut på stadens gator för att köpa lite pryttlar. höhö, pryttlar. höhö. fick bland annat tag på strumpbyxor, en bok och en stor, svart, härlig hoodie på H&Ms herravdelning som jag har haft ögonen på ett tag. sitter i den och lyssnar på Timbuktu nu. as usual. har dessutom hookat lite kurslitteratur från nätet, och varit riktigt duktig och köpt både en asfet kalender och ett rosa (!) anteckningsblock på Hamrelius bokhandel. jag kommer aldrig på riktigt kunna uttrycka min förkärlek för bokhandlar, men det var inte det jag skulle berätta om, utan att jag är så jäkla pepp på skolan nu att det nästan är sjukt! så jäkla bra det känns! HA!

hehehhe köpte såklart godis också. godis-och promenad-dieten, people. gick ner 4 kg på den i sommar. superbäst! nu ska jag kolla United states of Tara. sen ska jag sova, annars dör jag. tjaaaaaaaa

-vaffå gö ho på detta vise? ha sönde take!

Inga kommentarer:

Yesterday