onsdag 8 september 2010

I really don't know clouds at all

kan inte låta bli att gilla att kidz stjäl skivfodral från Folk å rock så jag kan köpa plattor för typ halva priset. dök in för att beställa en Kapten Röd-skiva, och kommer ut med tre Timbuktu-plattor that I happen 2 love! så jävla lyckat. fick dessutom en latte macchiato GRATIS hos Mia idag, där jag hängde i x antal timmar. är lite småstörd efter redigeringen idag, men det är ingenting emot vad jag kommer att vara imorgon, då vi ska redigera i åtta timmar. ÅTTA! dubbelt så länge som idag. jag kommer döda min redigerarpartner! LÄTT! men kul är det, och jag behöver verkligen lära mig mer om redigering och samarbete. är så van vid att allt går åt helvete med grupparbeten, men måste börja lita på andras kompetens, även om det kanske inte blir exaaakt som jag vill ha det. ska gå och lägga mig i tid idag, det är ett som är säkert. ska lyssna på Harry och försöka att inte fundera så mycket. det fuckar bara till det. g'natt!

-where your treasure is, there will your heart be also.

Inga kommentarer:

Yesterday