torsdag 7 oktober 2010

Det kunde lika gärna varit du och jag

halvt meningslös dag. behöver snacka. har varit i Lund och brainstormat, rökt två cigg och blivit kallad lilla gumman. it felt nice. intervjuade en söt brud med blonda dreads och tandställning. hon liknade ett gammalt ex. mitt hår är väldigt lent idag, det tycker jag om. jag är helt tom inuti. ska snart cykla hem till Lindängen och tvätta och städa lite. har ont inombords och ingenting hjälper. snear på kärlek, livet och ett fuckat samhälle. så jävla bitter och så jävla full av Euroshoppers cornflakes som egentligen smakar nästan likadant som Kellogg's, men är mycket billigare. sådana saker snear jag också på. det är orättvist och ologiskt. självdestruktivitet. våldsamma tankar. kärlek. tomhet.

rakar mig inte under armarna och har inte haft bh på mig på två dagar. fuck it, liksom. vem kan tvinga mig? börjar se logiken och kärleken i det här! och det känns fruktansvärt bra. jag är hemma i det här. det dumma är att jag ser logiken på andra sidan också, vilket är dumt. den sidan är kall och tom, där finns ingen kärlek över huvud taget. jag vill leva ett liv där jag känner att jag verkligen lever på grund av de val jag själv har gjort. jag vill leva mitt eget liv på mina egna villkor. that can't be 2 much 2 ask.
(ja, det är lite grumligt. fuck that. det här är anteckningar till mig själv. vill någon läsa är det OK, men förvänta dig inte någon som helst logik. kyss!)

-jag känner mig minst tre år äldre

Inga kommentarer:

Yesterday