söndag 10 oktober 2010

Jag är oändligt mycket mer

slut på det här nu. har nått botten. nu ska jag klättra upp igen. Gud, gör det lätt för mig.

inflyttningsfest i fredags. kul och helt uppåt väggarna. galet. obehagligt. kärlek. låg och snackade med Elvira i några timmar inna jag for iväg på barnkalas hos min systerdotter Vilma. kom hem med en biltatuering på bröstet, ceasarsallad i magen och godis i en påse. snackade med CJ som legat bakis hemma hos mig hela dagen, följde honom till bussen och mötte upp Fia på Dalaplan. hyrde film, köpte godis och åkte hem till mig och myste framför Wild target. sussade sött vid 1.

idag ska jag lämna filmen, läsa Video i praktiken då jag har omtenta på torsdag och se The Butterfly effect. och käka upp allt godis som vi lämnade efter oss igår. kanske. och måla nakna kvinnor. vem är jag?

-å sen har den ett fack där man kan gömma cigaretter å sånt!

Inga kommentarer:

Yesterday