torsdag 28 oktober 2010

I'M A CRIMINAL

lång dag. skola+fixa internet+spontanfika med Misen. hon bokstavlingen cyklade in i mig på gågatan, så jag följde henne ett par ärenden och sen fikade vi jättelänge på Redfellas, där Johanna jobbar, en barndomsvän som jag träffade i lördags för första gången på ungefär 7 år. helt twisted. jättemysig dag!
nu lagar jag potatis, morötter och vitlök i ugnen. tänkte käka det med lite créme frâiche och sånt gött. och jag säger det igen; Eminem är schysst!

kommer bli en fet helg:
kolla Mia&Lottas farmor sjunga jazz på La Couronne imorgon och
tvätta på lördag WOHOOOO och gå på Halloween-fest hos Tova&Nicholas på kvällen och
filma på söndag

har kommit fram till att jag är fetschysst på det här med att skriva musik, inte alls halvkass som jag tyckte innan. kanske är det för att jag mår rätt dåligt. antagligen. men så länge jag pumpar ut schysst musik genom fingertopparna och käften är jag fett jävla nöjd. eller ja, lagom. puss!

-but how the fuck u supposed to grow up when u weren't raised?

Inga kommentarer:

Yesterday