söndag 3 oktober 2010

Friend is a four letter word

sitter i min lägenhet och känner mig obehagligt tom. packade hela morgonen igår, flyttade halva dagen och köpte prylar och mat resten av dagen och halva kvällen. fick hjälp av pappa och Robert, som dessutom stannade över natten. idag har vi bara chillat, kollat Dexter och käkat. mina tekniska prylar har tydligen kommit överens om att vara snälla mot mig, eftersom min dator helt plötsligt blivit kvick igen och mitt internet börjat fungera precis lika bra som det gjorde innan. it's like magic. en seg grej är att en av de två spisplattorna inte fungerar, men det hade tydligen inte brytt sig om att kolla på besiktningen. lite knäppt. och surt, för det tar dubbelt så lång tid att laga pasta med bacon, and that sucks big time.

ikväll ska jag käka choklad, dricka te och kolla Dark knight. det ska bli mysigt. jag trivs bra i mitt eget sällskap, men jag tycker inte om att känna mig ensam. och just nu känner jag mig väldigt ensam. jag vill inte ha någon här, men jag vill inte känna som jag gör. det går över till slut, och när jag tänker på det så känns det bättre. samtidigt.. är jag fortfarande lika ensam nu.

-att peta näsan är ett av livets största nöjen.

Inga kommentarer:

Yesterday