tisdag 5 oktober 2010

WHINEHORAN biter ifrån

för helvete. gnäll när ni har något verkligt jobbigt att gnälla över, INTE när ni saknar er pojkvän eller "tror att er pojkvän är sur på er". KOMMUNIKATION, people! nyckeln till alla relationer! FATTA DET NÅGON GÅNG!

ja, jag har en bitter dag idag. as if u didn't get that. livet känns hopplöst. jag har ingen aning om vad jag vill göra i vår. vet bara att jag måste plugga om jag vill behålla lägenheten. åh, orkar inte detta! vill bara komma bort och slippa alla krav och måsten! vill komma ut i resten av världen och lära känna mig själv och alla andra. c'mon!

jag har en egen lägenhet, pluggar en rolig kurs, har fina vänner, en smashing body och det är höst. det är bra grejer.
jag mår mentalt ganska kass, är självdestruktiv och lider av babylonsjukan=inga bra grejer. oh fuuuuuuuuuuuuuuuuuck

ah, life sucks 2day, but not 4ever. tack för det. tur att jag har te, godis, Desperate housewives+Cougartown att trösta mig med ikväll. och så lite Harry-ljudbok innan jag somnar. rätt härligt ändå. njuter av att jag är ensam och kan typ peta mig i näsan och skjuta iväg kråkorna hur mycket jag vill. och gå runt naken om jag känner för det. det är fantastiskt gött att bo själv. till och med mer gött än att jag har sovmorgon imorgon. ah.. när man har sånna här småsaker att se fram emot suger inte livet lika mycket längre. puss.

-hej på er

Inga kommentarer:

Yesterday