söndag 17 oktober 2010

Wrap your chops

har käkat kålsallad och godis och övat på vårt julskådespel (som kommer bli en fin och högst underhållande framtida tradition) hos kusin Liv idag! stortrivs med livet nu. för blott fyra dagar sen var det botten. not 2day though. är rätt nöjd, cuz I'm the boss o' my life.

har en vision av hur mitt framtida jag ska se ut. hon är vacker. det är jag nu också, men hon.. mmmm.. people, jag kommer ta er med storm.

tja, det var väl egentligen allt jag behövde haspla ur mig för tillfället. usch, det är bitterljuvt att vara ung. man har en smashing body och ett fucked up mind. och när man väl fått ordning på hjärnan och tankarna och känslorna om några år, märker man att kroppen förändrats och saknar hur man såg ut nu, och irriterar sig över att man inte uppskattade sig själv mer då. jag skickar därför ett meddelande från mitt 55-åriga jag till mitt nutida jag; DU, SNYGGING! fatta att du är het och uppskatta det, capiche? goodie. love u, gurl.

dags att trampa hemåt. love y'all!

-det föreligger inga tvivel, behöver ni funken så bringar vi den

Inga kommentarer:

Yesterday