fredag 29 oktober 2010

Musse Pigg & Co

idag har jag
slappat jävligt mycket
jazzat till det à la franska på La Couronne med Misen och Lotta. deras 80-åriga farmor knows how to swing!
handlat mat och.. ehm.. snacks..
chillat lite till. älskar lediga dagar, särskilt FREdagar!

film-och bokmys för mig själv. lånade fyra böcker på biblioteket häromdagen. har bläddrat igenom den ena (som är en barnbok med roliga bilder och tips och recept som jag ÄLSKADE när jag var liten och som jag inte läser från pärm till pärm) och nästan läst ut den andra. bara den redje och fjärde kvar. très bon! mmmm, har hela lägenheten full av böcker och jag älskar det ty jag är en bibliofil av rang. vajert!

-are you wearing glitter?
-only do it to get laid, man
-does it work?
-yeah
-I'll be damned..

Inga kommentarer:

Yesterday