onsdag 13 oktober 2010

Mina vänner ställer upp. Mina vänner, ställ er upp

har lipat hela dagen. försöker hitta en mening med det här, lite hopp eller nåt i den stilen. allt känns lika lönlöst. jag ser faktiskt inte meningen i att göra någonting över huvud taget. känner ingen motivation och får ingen inspiration av någonting. skulle kunna vara uppe hela nätterna, dricka vin, röka och måla vackra nakna kvinnor (som är det enda kreativa jag känner för att göra). men jag gör det inte. för jag är i störe behov av att gråta, älta, sova, dricka te och lugna ner mig. och jag har blivit bra på att fixa allt det där. självdisciplinen går före självdestruktiviteten, och det är jag så glad över. skulle iofs kunna måla nakna kvinnor iaf. ska nog göra det sen. bra idé!

idag har jag träffat Jenny. vi åt cheeseburgare och snackade sex. jag tycker om Jenny. men nu ska jag sluta snylta på mammas internet, för hon sitter och glor på mig med "är du snart klar"-blicken. don't like that face. CS!

-diamonds they fade and flowers they bloom and I'm telling you that these feelings won't go away

Inga kommentarer:

Yesterday