onsdag 20 oktober 2010

Lying in my bed at night, I don't wanna grow up

har ätit säkert fem Ricola örtpastiller och läste nu på baksidan att de har en laxerande effekt. nu har jag något att se fram emot. sweet as hell.
har filmat i iskalla Lund halva dagen, svept (?) två cigg och sprungit in i John. allover rätt mysig dag. längtar till imorgon, för från och med då händer det roliga saker varje dag! sen är jag ju negativ opitimist dåva, så jag kan inte låta bli att tänka på hur deppig jag kommer vara på söndag när allt kul är slut. fast då kanske jag planerar för allt jag kommer inhandla på måndag när jag får pengar igen? bra grej att göra en trist söndag.

känner verkligen att jag har kommit in i en nys fas i mitt liv. lite givet, kanske. det känns både skitbra, lättande, läskigt och jävligt. saknar somliga saker, andra klarar jag mig mer än fint utan. jag trodde nästan att allt ansvar skulle slå mig som en örfil, men det har faktiskt bara varit gött att ta hand om sig själv. det enda som inte klickar för mig är att komma i tid. jag skyller på att jag inte mår särskilt bra, och det är enligt mig OK. de som inte kan hantera att jag kommer sent vart jag än ska just nu kan ju tillfälligt sluta umgås med mig. det som suger mest med hela grejen är att jag inte får dåligt samvete, inte ens när jag kommer med andan i halsen en halvtimme (eller mer) efter utsatt tid. då får jag dåligt samvete för att jag inte får dåligt samvete, och så mår jag ännu sämre(stoppar in en ny Ricola i flabben). jag kan dock lova er att jag inte kommer vara så här för alltid. jag ska ta mig i kragen, men inte än. förlåt för att jag är sen. imorgon, dagen därpå och ett tag framöver.

(ny Ricola) nu har jag norpat tillräckligt på mammas internet, så jag ska ta cykeln och trampa hemåt, laga lax med rotfrukter och kaviarsås (MMMMM!!!) och kolla färdigt på Stardust. tack alla vackra vänner som ger mig kärlek varje dag, i love y'all.

-hell above and heaven below, all the trees are gone. the rain makes such a lovely sound to those who're six feet under ground. the leaves will bury every year, and no one knows I'm gone

1 kommentar:

malin_stalin@hotmail.com sa...

Var köpte du Ricola? Har försökt få tag i dem länge nu men hittar dem fan ingenstans. om du orkar kan du väl maila mig och tala om det. tack på förhand.

Yesterday