söndag 31 oktober 2010

The Room of Requirements

hemma igen efter lååång dag i Lund. har filmat Malin när hon spexade, vilket var helgens största underhållning! skrattade megamycket(läser Tjejer-böckerna av Jacqueline Wilson och åker på världens nostalgitripp. de säger "mega" jätteofta) och tänkte tillbaka på mina egna teater-ögonblick. härliga minnen, må jag säga. blev riktigt sugen på att börja med det där tramset igen. men som sagt; det är rätt tramsigt. Malin hade tur och hamnade i en spex-grupp som bestod av några inte alltför nördiga och rätt begåvade människor. det är inte alltid man gör det, men gör man det är det riktigt jääävla kul! tja, jag får väl se vad som händer. det är faktiskt skönt att ta en paus ibland från sånt man tröttnat på, för då kommer man till slut på att man tycker att det är roligt igen! eller inte.. hur som helst är det nog väldigt nyttigt.

musik är kul. film är inte lika kul, iaf inte för tillfället. böcker är också kul. och att skriva! måla också, eller teckna i allmänhet. laga och äta ma gör man för att överleva, men ibland blir det för mycket av det goda. det är tur att det är så vackert ute att det inte gör något att det börjar bli kallt. idag var det en oerhört vacker dag, och jag känner mig lyckligt lottad. och märkligt självständig. underbart.

ska fortsätta dagen med lite middag, klassisk musik, böcker och kanske en eller annan kaka eller chokladbit. eller något annat smaskens! hur som helst, jag önskar er alla en trevlig kväll och fin vecka! luv, luv.

-fuck me, fuck!

1 kommentar:

elno sa...

gud vad kul header du har cajsa!
sv: ja klart hon är, hon är grym!

Yesterday