lördag 16 oktober 2010

Honey.. we've all got needs

är på schysst humör. förlorade en aldrig existerande kärlek och vann en fantastisk tiopoängare till vän! livet, alltså. knullar dig så jävla hårt, men efteråt har man ju ändå blivit knullad, so it's all good. makes no sense, jag vet. så äre ibland.
idag ska jag kika på nya glasögonbågar, kolla upp hårfärgskostnader och tvätta. jaaaaaaa..... och sånt. och kanske ragga upp en total främling på krogen? nä, knappast va.
anywho, behöver en förändring. eller flera. är ganska stressad över vad som händer i vår, men jag har iaf sökt utbildning och det suger ju fan inte ankröv. sooo, förhoppningsvis får jag bo kvar på mitt kära Lindängen till sommaren. and that, my friends, ain't so bad.

-tricket är att ta reda på vad man vill

Inga kommentarer:

Yesterday