lördag 30 oktober 2010

I don't believe in the wasting of time, but I don't believe that I'm wasting mine

älskar Halloween, men har inte råd att gå på fetaste Halloween-festen på fredag. sux! är övertrött=stirrig. ska hyra några (?) filmer och fixa lite godis och dessutom kolla Hamlet som jag fick i inflyttningspresent av CJ igår. åh va mysigt jag ska ha det!

har haft finbesök av Hedvig, som visserligen bara stannade i en timme, men det var mysigt i alla fall! och CJ var här, vi åt fetaste engelska frukosten och lyssnade på schysst musik. chattade med Fionnuala igår. she's from Ireland, and she's so sweet and gives gr8 advice. I like her a lot. och Märtha messade mig och frågade om jag ville Halloween-festa med henne ikväll, men är för trött så jag nobbade. jag tycker om mina kompisar. de ger mig glädje when I'm low. annars också, för den delen.

nu ska jag chilla innan jag ger mig ut för att hyra film. eller om jag ska skita i det och bara fixa lite candy? yeah, prolly. LUV!

-ur pouting in ur sleep, I'm waking still yawning. we're proving to each other that romance is boring

Inga kommentarer:

Yesterday