fredag 15 oktober 2010

Wått's dö diil?

är glad nu. och det känns bra. förstås.
ikväll har jag slukat caesarsallad och godis med mamsen, imorgon ska jag chilla+tvätta och på söndag ska jag till min kusin på födelsedagslunch. jag har ett ganska behagligt liv just nu, särskilt sen jag kom underfund med en stor, viktig och betydelsefull grej (DUH). det är fett och känns ännu fetare. nu kan jag börja leva.

Timbuktu's my GOD! (njaa men typ) han är så fet! älskar W.D.M.D, it is WICKED GOOD. iaf ett par låtar. och det är ju fett. wää, nu skriver jag bara en massa skräp så fuck det och sätta sig i soffan igen, toodles people!

-fortsätter så här, jag ska bli miljonär, köpa snygga klä'är, lite hookat gär, ha brudar som matar mig med frukt och bär och italienska pjucks av sprucket lä'är, en sänkt med turbolåda å 70 ampere. så till alla här som inte gettar de här, dörren är där steppa som Fred Astaire, för jag pallar inte med o hänga läppar här, för vi står här, ingen kan pressa när

Inga kommentarer:

Yesterday