onsdag 20 oktober 2010

I havet badar jag, men vågorna är torra

VAD HÅLLER JAG PÅ MED?! det är inte lätt att vara ung med alla hormoner och känslor och tankar och all denna jävla förvirring! jag har iiiingen aning om vem jag är, vad jag känner eller vad jag ska göra. och jag har en stark känsla av att jag ständigt tar fel beslut.. den känslan dyker alltid upp när jag vet att jag inte borde genomföra mitt lilla illdåd, men sen är det som om jäveln på axeln tar kontroll över mig och bestämmer vad jag ska säga eller göra. och den där äckliga lilla jäveln ruinerar mig på glädje och självkontroll. i hate him. men jag ska ta mig i kragen och peta ner honom nu, för han krossar mitt hjärta dagligen.

-love ridden, I've looked at u with the focus I gave to my birthday candles. I wished on the litted blue flames under ur brow, and baby I wished 4 u. nobody sees when u are lying in ur bed and I wanna crawl in with u, but I cry instead. I want ur warm but it'll only make me colder when it's over, so I can't tonight, baby.

Inga kommentarer:

Yesterday