fredag 22 oktober 2010

Take me out

vaknade icke så välmående.
vilade=mådde bättre
stekt ägg+bacon+Mysteriet på Greveholm
syrran ringde "ska du med på fika+museum?"
"of course"
blev upplockad
lekplats+lunch på Systrar&bröder
Malmö museum, sjuuukt nice! creepy animals, mysiga systerdöttrar och härlig syster
hemma hos mamma, snyltar på internet

min dag i ett litet nötskal. lite sne på att jag missade en dag till i skolan, men nu känner jag mig iaf utvilad och dull av ny energi! och det är ju bra. kvällen ska jag tillbringa hos mamma med att käka och måla naglarna, sen ska jag iväg till Tova och hänga där med henne och Jenny. supermysigt! har inte tänkt på hur mycket jag har saknat dem förrän de frågade om jag ville mysa med dem. myspeople!

imorgon äre fest på Chili för Lottsingen och Emma, och det ska bli SÅ SJUKT KUL! har en göttig helg att se fram emot. tror att jag ska kila ner mot city och kolla upp lite saker. får pengar på måndag och har en sju meter lång lista på grejer som jag behöver köpa. ni vet, cigg, vin, hårfärg och brun-utan-sol. shit like that. nä, nu flippar jag med er. men det fattar ni väl, era intelligenta svin.
nu ska jag dra. puss på er!

-va dö mänska!

Inga kommentarer:

Yesterday