måndag 25 oktober 2010

They think they know what we are

helt meningslös dag. men jag har iaf skrattat mycket.
har fått mina pengar och betalat hyran nu, så nu ska jag handla grejer jag behöver, tex lipsyl mot mina torra höstläppar. och mat, såklart! det är världens vackraste höstdag och jag ska utnyttja det lilla som är kvar av den. är depp på riktigt, men det går över till slut. längtar på riktigt till julen, behöver kärlek och harmoni. funderar dock på att tillbringa den alldeles själv. har ingen lust att hänga med min släkt, men alla mina polare lär väl vilja hänga med sina, så jag kanske helt enkelt ska köpa mig en gran och ett 1000-bitarspussel, slå på Kalle Anka och stirra ner i en kopp glögg hela julafton? kanske det, kanske.

det här är ett annat kapitel. som twisten i storyn. we'll see.

är rätt sur och känner mig lite smått sviken. kanske är det jag som är slampan i dramat? det känns alltid så, men jag är ju bara mig själv. born with a tramp stamp? äh, det löser sig. nu ska jag ut i den här svinkalla skönhet till dag. g'bye!

-not my daughter, you BITCH!

Inga kommentarer:

Yesterday