tisdag 22 februari 2011

and so I cry sometimes when I'm lying in bed, just to get it l out, what's in my head, and I'm feeling a little peculiar

jag försov mig. antagligen för att jag gick och la mig halv fyra i natt. jag tänker skärpa mig, för det börjar bli tjatigt att ALLTID vara trött. men allt sånt mög löser sig, det bara suger att jag missar dagens föreläsning.

jag är fruktansvärt rastlös nu för tiden. vill alltid ha något att göra, och det stör mig faktiskt mer än vad det känns bra. jag borde ju utnyttja detta till något gött och nyttigt, men jag tappar koncentrationen och fuckar upp med något onödigt skit i stället. wtf liksom!? det är så jävla typiskt mig. jag gör inte mycket nyttigt. sitter t.ex vid datorn i stället för att gå på min föreläsning, för att jag inte orkade stressa dit efter att ha försovit mig. grejen är att jag är jävligt klyftig, det är bara det att jag skiter i det. jag orkar inte bry mig. det stör mig faktiskt jävligt mycket att jag har så jävla dålig disciplin.

men åh. Frej Larsson och Simon Gärdenfors hade varit på mig som fan. "behöver en tjej som är precis som jag, ett lösaktigt svin med risig moral". varsågoda, pågar. kom och plocka.

ska springa några ärenden idag. mintgrönt nagellack, plopp till piercingen(då jag tappade den på fyllan förra helgen. liksom, tappade EN PLOPP?! är fortfarande jävligt förvånad), fylla på mitt busskort, hämta mina skor hos morsan och ta ut pengar, cuz tonite börjar jag dansa! det känns spännande. jag kommer få en sån killer body till sommaren. jag citerar min gode vän Max; beach '11 någon?

-she got jumper cable lips, she got sunset on her breath now. I inhaled just a little bit, now I got no fear of death now

Inga kommentarer:

Yesterday