onsdag 2 februari 2011

papper

jag tycker om hela min kropp. jag tycker om mina kraftiga lår, mitt fina ansikte, mina vackra axlar, mina mjuka, långa ben och mina händer, trots att de blir jättetorra ibland. jag börjar till och med tycka om mina asymmetriska bröst.
det finns nog faktiskt bara en sak som jag inte tycker om med min kropp, och det är mina överdimensionerade halsmandlar. när jag blir väldigt förkyld, som jag har varit till och från i ca tre veckor nu, så svullnar de upp, precis som de gör på vem som helst som blir irriterad i halsen under en förkylning. det stora problemet med just mina halsmandlar är dock att de blir så stora att jag knappt får någon plats i halsen att andas genom, vilket leder till andnöd. jag kände av det här kl 23.44 igår kväll, varpå jag ringde min mamma som kom och körde mig till sjukhuset, där vi tillbringade de kommande 6 timmarna med att få blodprov, sänkan, massa andra prover som jag inte vet namnet på och slutligen röntgen taget. jag fick ligga på världens mest obekväma brits och vänta på doktorn i 3,5 timmar. i-landsproblem, i know. men jag hade andnöd och ont överallt, så jag antar att jag är berättigad att gnälla om'et.
till slut fick jag kortisontabletter och blev hemskickad med en försäkran om att allt såg bra ut. vilken jävla pärs. har sovit fem timmar i natt. vill typ kolla ANTM och dö lite.

a good thang är att kortisontabletterna var a little piece of heaven, så jag mår mycket bättre nu. +att allt såg bra ut, så jag är ju pretty healthy(förutom att jag hade andnöd..). ska bara hosta upp allt SLEM(mmmmmmm SLEM) och typ slappa med te. see ya

-snyt dig högt om du känner som jag å upp med tekoppen i händerna, dawg

Inga kommentarer:

Yesterday