tisdag 1 februari 2011

förlorad generation

jag märker att jag har börjat gnälla igen. illa. visst, jag har en del problem och känner mig oerhört troubled, men att gå omkring och gnälla om allt gör ingenting bättre. dags att hålla käft och börja handla! därför skriver jag nu ner mina problem, för att få ut dem ur systemet.

1. jag har hemskt lite pengar kvar den här månaden pga bötern jag fick i GBG. jag är sååå lycklig över att jag fyller år i mitten av månaden, för ungefär då tar mina pengar slut och jag kan svära på att jag får lite nya i present. thank the LORD
2. jag vet inte var jag ska bo i sommar. jag vet att jag vill skriva musik, njuta av sommaren och inte jobba ihjäl mig(lat 90-talist som jag är), och smidigaste sättet att göra allt det här på är att flytta hem till farsan under sommaren och hooka ett sommarkort så jag kan ta mig in till Malmö när jag vill. där har jag iaf ett eget rum/ett halvt hus, dvs lugn å ro.
3. brist på pengar. igen. det är ett stort problem. den här månaden ska jag betala böter, busskort, danskurs, kurslitteratur, skulder och säkert något annat som jag har glömt. efter det har jag ca 400 spänn kvar att leva på i två veckor. jag får helt enkelt hushålla, men det är inte så jävla lätt. välkommen till vuxenlivet. fan va det smakar bittert.

-ska inte kärlek va fint, eller är jag trögfattad? när jag tänker på ex, då tänker jag på horor, på högafflar

Inga kommentarer:

Yesterday