tisdag 8 februari 2011

jag ska ligga med din mamma

idag har jag varit på min första föreläsning på ca 1,5 vecka. kändes fett. sen köpte jag två pizza slices och hängde+sov hos morsan en stund innan min svåger plockade upp mig. har passat två ovanligt snälla systerdöttrar i några timmar. hur mysigt som helst. den yngsta gick självmant och la sig vid 18, och den äldsta slocknade runt 21. och de var så myyyysiga! tjänade en mindre hacka, och är sjukt nöjd. det blir mauda den här veckan också!

sov ba typ 6 timmar i natt, sjukt lite efter min utmattande förkylning. ska snart gå och däcka, vill vara pigg å se lagom fräsch ut när älsklings-Sarah trippar in vid 11 för att fotografera mig.
dessutom kommer Jullan förbi med en hel HP-box. har ett sjukt sug efter Harry Potter och den flammande bägaren.. mmmm. ska käka lyxfrulle också; blåbär, stekt ägg, bacon, tomat och te. ALLTSÅ FATTA VA NICE

så jävla cptrött. jag vet, man får inte säga cp på det viset. eller skriva. i know i know, men jag kan bara inte sluta använda "cp" hela tiden! det är så jävla göttigt, och hallå ni vet att jag inte har något emot människor med cerebral pares. det är ju inte direkt så att man kan hjälpa det.. ANYWHO, ska sova astmamycket nu. (näää, klingar inte lika bra. fuck) god natt!

ps. bh:ar är fan inte sköna. usch.

-fruktgelé på kodden, sen får gatubarnet slicka ståndet

Inga kommentarer:

Yesterday