torsdag 10 februari 2011

livet är en komedi för den som tänker, en tragedi för den som känner

fan va jag är stressad. måste fixa kurslitteratur+plugga som en dåre i helgen och nästa vecka, packa en fet väska ikväll och noja MASSOR. +komma på hur i helvete jag ska tillbringa min födelsedag, som också råkar vara Alla hjärtans dag. helt sjukt förvirrad å jag tror jag börjar få halsbränna.. whaddup med min hälsa?? jag äter inte sååå dålig mat. men jag stressar iofs en hel del, det måste vara därför.. idag har jag iaf varit på viktigt uppdrag, mailat ut kalasinbjudningar och fått finger- och tånaglarna målade. är helt jävla slut, ska packa min resväska, prova kläder, laga middag, kolla HP och SLOCKNA. god natt å adjö.

-det är inte samma sak nu, goda dagar är förbi

Inga kommentarer:

Yesterday