måndag 21 februari 2011

I certainly haven't been shopping for any new shoes

och jag kommer på mig själv med att jag inte saknar dig ett jävla dugg. men det kanske kommer, vad vet jag.

jag finner mig i ett liv fullt av många vackra, starka kvinnor. vi lever våra liv med respekt för varandra och andra, fulla, kåta och glada över att ha varandra. vi har ups n downs, men vi tar oss igenom dem tillsammans och ensamma. vi är precis så sexigt självständiga som vi behöver vara, vilket bidrar till att vi är kaxiga, roliga och vågar ta för oss. vi är riktiga kvinnor med former, som äter vad vi vill och dricker som din pappas revisor. vi har ett sofistikerat språk som när som helst kan explodera i ett fyrverkeri av svordomar som skulle få den grövsta sjöman att skaka ogillande på huvudet. eller så snackar vi så snuskigt att till och med horan på hörnet rodnar. vi kan således få både din mormor och hennes snygge sonson på fall. ja, jag flirtar med dig. vi har självdistans, för vad ska man skratta åt om man inte kan skratta åt sig själv? vi är älskande, fantastiska kvinnor som lever för att må bra. och ha förbannat kul under tiden.

-I'm good at being uncomfortable, so I can't stop changing all the time

Inga kommentarer:

Yesterday