söndag 27 februari 2011

pirates

jag flyttar om två-tre veckor. det gör ont i min motherfucking själ, men det blir nog bra. hyran är lägre, det är det som drar mig, och jag "kommer att trivas MYYYYCKET bättre i Limhamn! eeeooohhh sicka fina kvarter!" ba eh nä. jag fucking älskar Lindängen. ÄLS to the KAR. och så har jag ju min älskade balkong. kommer kännas fett mysko att inte kunna gå ut på balkongen mer. fan vad jag kommer sakna det här stället! Limhamn är nog fan inget för mig. uptight jävla ställe. eller så är jag full av fördomar. antagligen. don't diss it 'til you've tried it. så det får jag väl ta och göra då.

längtar ihjäl mig efter värm nu. shorts, klänning, sköna hattar och kepsar och grejer i stället för tröjor och koftor och klumpiga vinterkängor och milslånga halsdukar.. i vant spring! ja, that is vat i vant!

förra året var jag mörkhårig, hade pojkvän och bodde med Olivo i Ystad. jag var rätt duktig i skolan, jag rökte inte och festade väldigt sällan. i år, just nu, är jag blondin, singel och bor själv i en etta på Lindängen. jag är slarvig med läxor och tentor, röker emellanåt och festar varje helg. man kan säga att jag har förändrats. även om många skulle påstå att det är till det sämre, är jag en lyckligare person nu. jag är extremt labil och inte särskilt harmonisk, men jag känner att jag går igenom en process där jag i slutet ser mig själv som en väldigt skön person. jag ahr från många håll fått höra att jag har vuxit och utvecklats till en bättre person, och inte för att dissa mitt yngre gamla jag, meeen.. jag håller med. jag är fett mycket skönare nu. och bättre blire! men ni får dras med mina utbrott emellanåt tills dess. jag behöver dem. god natt.

-well, yes, maybe because?!?

Inga kommentarer:

Yesterday