onsdag 9 februari 2011

goda dagars magi

alltså hip hop. älskar skiten. har FETA planer för hösten, och sommaren kommer bli lagom fet trots att jag inte kommer bo i Malmö permanent. kommer pendla mellan älsklingsMalmö, Sjöbo å Ljunghusen. weehoooo citizen of Skane

Sarah var här i morse innan jag ens hunnit gnugga ögonen ordentligt. hon klädde på mig klänning, smink å peruk, och sen agerade jag modell en stund. ganska mysigt. älskar Sarah, bruden är fan hardcore

vill lära mig massor av saker. typ skejta ordentligt, graffa, måla bättre, rappa.. men jag tycker att jag är så jävla skön. jag är inte full of myself, jag bara tycker att jag är grym. jag tror att människor trivs i mitt sällskap, att jag är rolig och utstrålar kärlek och glädje. klart man har kassa dagar, jag har en massa sådana. men överlag anses jag nog vara en skön prick. å det är ju gött!

ikväll ska jag nog laga lax med sallad. det är gott. vi får se, jag kanske värmer några ostpastejer i stället. hm. det är ett knivigt val. anyways, ska iaf kolla Harry Potter och den flammande bägaren. yoyoyoyo eyyyy tjaaa

-det vete fan, sa prästen till församlingen

Inga kommentarer:

Yesterday