måndag 28 februari 2011

there are rats in the ceiling

jag är jättearg. väldigt sårad. svartsjuk. ångestfylld. jag förstår inte varför man utger sig för att vara någon man inte är, varför man inte är ärlig och varför man inte bara kan försöka vara en BRA JÄVLA MÄNNISKA! fan vad förbannad jag blir när någon sårar mig. hur vågar du? hur vågar du ljuga och såra mig så här? jag känner mig billig och ointressant. och allt är ditt fel. jävla fubbick.

fan vad arg jag är. det går över till slut, men det ändrar inte på det faktum att jag är asförbannad nu. idag har jag sagt upp min lägenhet, så det är snart hej då, Lindängen och tjenare, Limhamn. jag tycker inte om det one bit, men hyran är lägre, så.. det får väl se till att bli bra. fuck it.

uuuh, dålig dag. stress och likgiltighet och svartsjuka och ilska och sårade känslor och självömkan. imorgon är kanske en ny dag, men jag orkar inte vara särskilt positiv just nu. fuck you. fuck allt.

-never thought I'd ever let myself down like this

Inga kommentarer:

Yesterday