måndag 21 februari 2011

pretty damn good, c'mon!

åh fy fan. jävligt bäng helg:
for runt halva Malmö i fredags för att handla mat och sånt. lagade tomatsoppa för 20 pers och for iväg till
Sjöbo för överraskningsfest för skitglad Ellen. gamla goda polare, smörgåstårta, skratt och kvinnofientliga neandertalare. rätt nice. drog hem relativt tidigt för att orka gå upp tidigt och
baka chokladkakor till mitt födelsedagskalas i lördags. god mat, släkt, nästan alla älsklingsvänner och bara fina presenter. jättenöjd! senare drack jag och Emma vin i soffan innan vi smet bort till Malmö C, sprang in i Freja och Pera och tog tåget till
Ystad för att parta! Emz och jag blev nekade förfest, så vi körde på i en Ystadisk park. det gick också bra, trots extrem kyla. drog till Donna, mötte upp Simon med vänner och satt i samma hörn hela kvällen och njöt av alla underbara vänner som bara dök upp och hälsade. stack till MAX, åt och lyssnade på interna "berg"-skämt i två timmar. jag skojar inte, TVÅ TIMMAR!! slocknade runt 6. lagom nöjd, trots ångest. sov i några timmar(men vaknade ändå partypepp) och steg sedan upp för att ta tåget
hem till Malmö igen. köpte godis och kollade 28 veckor senare, en FUCKN NASTY ZOMBIE-RULLE. det var fan inga klassiska zombies, det var FUCKN NASTY ZOMBIES. kolla själv, så fattar ni vad jag menar. FUCKN NASTY

fortfarande så jävla seg efter lördagen. sov i huvudet under dagens föreläsning. började ny kurs idag, Kritiskt tänkande. fixade kursbok också, känner mig jävligt duktig. träffade Linus på Lund C, vi åkte tåg och gick en sväng på stan tillsammans. mysigare kille får man leta efter. sen drog jag hem till morsan, stillade min tomatsoppe-craving och kollade OC. nu är jag hemma och känner mig lite förvirrad. men sånt går alltid över, och jag peppar STENHÅRT inför fredag, för då ska jag till Ystad igen och röra runt i grytan. saknar mina pals.

-nu har vi tagit på varandras rakade fittor. nu är vi vänner PÅ RIKTIGT!

Inga kommentarer:

Yesterday