söndag 6 februari 2011

förlåt för att jag sa det där, du vet, det där som jag sa till dig

åh, det har varit en riktigt mysig dag. sovmorgon, lyxfrukost, Ystad, Oliv, fika. mys och skratt och te och kattungar. härligt! och jag är nästan frisk. det kan snart inte bli bättre.

men FUCK OFF vilket glöggsug jag fick nu! helt gaulet faktiskt. glögg är inte ett dugg överskattat, det är verkligen så jävla gott. som sex. det är verkligen så bra som folk säger. det är en bra slogan. glögg och sex - det är verkligen så bra som folk säger.

en grej som stör mig - en berättelse av Cajsa Jangård
en grej som stör mig är att jag köpte ett rätt dyrt silverschampo för ungefär en vecka sen, som jag sedan tvättade håret med två gånger för att neutralisera de gula tonerna i blonderingen. resultatet? nästintill lika gult som innan, men mer slitet. min tacksamhet går till frisören som inte varnade mig ordentligt.

nu tänkte jag koka en kopp te och gräva fram ett kexchoklad som jag gömde i soffan tidigare ikväll. så måste man göra med godis hemma hos pappa, annars försvinner det spårlöst. sov gott.

-efter regnet kommer solen

Inga kommentarer:

Yesterday