tisdag 2 november 2010

Can't u see that it's just raining? Ain't no need to go outside

filmat i Lund mellan 15 och 20. fikade på Gräddhyllan med Parasto och Lovisa mellan 21 och 22.30. Lovisas schysste pojkvän Bernard höll oss sällskap en stund. jag hann precis med tåget till Malmö och gick hem till mamma och dumpade det djävulskt tunga kamerastativet och snodde en blondering som stått i hennes badrum i hundra år och som jag nu har i håret och undrar vad fan jag håller på med. kommer vara helt skallig när jag är klar, skölja bort både färgen och håret ner i avloppet och sen ser jag det aldrig mer. och jag som bara vill vara kolafärgad på toppen. som en Sundae.

är glad att jag har Robert. han är en fin, fin, fin vän och en ännu finare människa(om det går ihop, men det gör det antagligen. är just nu för trött för att ha en ordentlig åsikt). hur som helst, tack för allt, babe. du gör mig glad.

har haft en rätt go dag ändå. har skrattat och känt mig som 13 oskyldigt oansvariga bast och det är jäkligt gött att få känna så ibland. träffade en person som lyste upp mitt dystra liv lite och åt massvis med kakor. är glad och trött med ljusbrunt hår, nöjd som attan, men med ömmande hårbotten. inget mer hår-fixar-trams för min del! fashion är kul, och jag vill lära mig dj:a 4 real. särskilt efter det här. diggar morsan, och en hel del andra sköningar. och papi är snäll, egentligen. och lillsyrran'll come around. går och lägger mig med halsbrännan from hell(igen). luvzzzzzz!

-en liten poänglös man känner jag mig som ibland

Inga kommentarer:

Yesterday