onsdag 17 november 2010

Jag drar nu, åker var som helst

jag har försovit mig igen. och känner ingen brådska. jag orkar faktiskt inte. men jag ska i alla fall till skolan idag, at some point. jag måste ha distraktion så att jag kan börja leva igen.

ikväll ska jag och Robert käka middag och gå på premiären av Harry Potter and the Deathly Hallows! jag kunde varit mer pepp, men det kommer under dagen. man kan ju inte säga annat än att det är något att se fram emot. lyssnar på soundtrack från tidigare filmer för att komma i stämning. men nu måste jag göra mig i ordning, ta på mig min favvo-tischa med safari-tryck och sticka till plugget. känner mig ändå rätt.. mycket i kontroll idag. jag är ju trots allt bossen över mitt liv. och nu vill bossen röra på sig, så vi ses en annan dag.

okej, nu kom peppen. HARRY POTTER!!!!!!

-dom kan inte säga nåt annat än att du har droppat TUNG science!

Inga kommentarer:

Yesterday