söndag 28 november 2010

Falla tu

hi y'all.
idag har jag hjälpt mamma med att flytta "lite grejer". 1. det var inte lite grejer. 2. stället där de bevarades var vinden i ett 5-våningshus utan hiss. 3. grejerna bestod mest av diverse oerhört otympliga saker. 4. de skulle upp på en annan vind. som tack å lov finns det en hiss där, så det var bara en trappa kvar till vinden. jag har flyttat/hjälpt någon flytta 5 gånger på 1,5 år. jag tänker inte röra mig ur fläcken på minst ett halvår. I'm fucking stuck here no matter what.

idag har jag även käkat soppa, glidit runt å fikat med Max. sen köpte jag käk+hyrde film å tog fel buss. hamnade vid Pildammsparken å fick gå tillbaka till Dalaplan. såg säkert superdumt ut när jag kom tillbaka igen en kvart senare, hahaha! well well, ibland blir fel!

nu är jag iaf hemma å ska käka nåt å kolla film, typ Planet terror för den rekommenderas från olika håll. får väl se om det är nåt att hänga i julgranen(tänk om man faktiskt hängde allt värt att hänga i julgranen i julgranen? det vore ju jätteknäppt)! toodles everybody!

-livet, alltså. knullar dig så jävla hårt, men efteråt har man ju ändå blivit knullad, so it's all good

Inga kommentarer:

Yesterday