söndag 21 november 2010

Du följer hjärtat, du e en evig rebell

hallå ja fick din broschyr i mitt brevinkast fylld med cp-snack
gillar Timbuk. fast det är kanske ingen hemlighet nu för tiden.

jag har lite PLAUNER och PLAUNER på att sätta PLAUNERNA i verket, för att citera mig själv. den här gången menar jag det på riktigt, and I'm on FIRE. gäller bara att hålla ångan uppe. lalalala

lunchade med Johan. eller, han lunchade å jag betraktade. det var mysigt! sen hängde jag hos Kristina med Lovisa och Parre och skrev synopsis i några timmar. för alla som inte varit ute på några dar kan jag meddela att det är löjligt kallt ute. verkligen.

hum. lite tom. men ändå gladare! å det är jävligt skönt. försöker hålla mig och mitt huvud ockuperade för att slippa tänka så mycket. tänker rätt mycket ändå. men det är iaf lättare att fokusera på positiva tankar, å jag behöver mina positiva tankar. jag behöver skratta, planera, diskutera! växa, helt enkelt. växa.. ja! minsann å dar! växa är ett bra ord!

nu ska jag laga äggtoddy för det var minsann hundra år sen sist. sen ska jag.. göra nåt annat kul som framtiden får utvisa. luvluvluv!

(btw. pepp-låtar är Delelelelelelelikat med General Knas och Kapten Röd å Mad mad mad med Syster Sol. lyssna nu å njut, barn. sleep TIGHT)

-ja tror att polackerna har slatt han i huvet
(lätt en kandidat till Skönast citat 2010)

Inga kommentarer:

Yesterday