måndag 15 november 2010

Det får trilla som det faller om det rasar ner

deppig dag. jag funkade inte riktigt imorse, och bestämde mig för att skippa resten av skoldagen och istället gå hem och dö lite i min säng. så jag gick för att dela mina planer med Lovisa och Parasto, men när de såg mig och mitt tårstreckade ansikte sträckte de ut sina armar och gav mig en enorm gruppkram som fick mig på mycket bättre tankar och jag bestämde mig för att stanna kvar i skolan. vilket jag gjorde. jag är hemskt glad att jag började samma kurs som de två brudarna, för de är inte bara sköna och jävligt roliga - de är sjukt bra vänner också.

rökning dödar, det gör bilar med men jag tror mänskor dödar mest. det är ju jävligt sant, va. oavsett hur destruktiv och oförsiktig eller konstruktiv och försiktig man är, är det människor som skadar en mest. och mot dem finns det fan inget vaccin. men det är ju tur, för man behöver andra människor. det gäller bara att hitta balans, sortera ut energitjuvar och hänga fast vid de människor som finns för en och som visar respekt och accepterar en som man är. och som en vis man en gång sa: man väljer inte sin familj, men man kan skapa en ny av de vänner man skaffar. klokt, och sant.

har sökt en jävligt ball kurs till våren som jag verkligen hoppas att jag kommer in på! har matat mig själv med lite tomatsoppa och ska chilla en stund. alla mina lampor går highwire on me, så jag har tänt några ljus och det är riktigt trivsamt här hemma. saknas bara en kopp glögg och lite pepparkakor.. mmmm. får nöja mig med te och skorpor, som för den delen inte heller går av för hackor! kramzz

-jag har damp, ADHD och rastlöshet och försöker inte drabbas av tröstlöshet och försöker inte slita min röst ut helt för samma gamla spår e ju nött ut helt

Inga kommentarer:

Yesterday