torsdag 11 november 2010

De kallar oss för kärlekspiloter, men bara för vi flyger upp å vägrar komma ner

ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR. ska bara lyssna på människor jag faktiskt tycker om. på riktigt. yes, that's a good plan.

redigering 11-13, eller nåt. skriva arbete 14-15. barnpassning 16-17.30. utskällning 17.30-17.33.
handlat mat+hem+kristfnsamtal+funderingar+tända ljus+Syster Sol+General Knas=pretty nice evening. ska laga lite mat och kolla Rebecca och Fiona sen. fett ball.
fick en komplimang för mitt nyblonderade hår idag. det blev jag väldigt glad över! nästan fånigt glad, faktiskt. var inte beredd på att jag skulle få nån, så det var väl därför. åh, livet är yrt just nu, men då är jag extra glad över att jag har så många härliga personer runt omkring mig som håller mig nere på jorden och hissar upp mig bland molnen. älskar er 4 real.

-man bör va galen för å må bra

Inga kommentarer:

Yesterday