torsdag 18 november 2010

The moon is full here every night and I can bathe here in his light

okay, Harry Potter och Dödsrelikerna var G TO THE RYM! har aldrig varit så här nöjd efter att ha sett en Harry Potter-film. jag brukar tänka att om en film kan få mig att både gråta, skratta och hoppa till av rädsla, då är det oftast en bra film. seriously good shit.

usch, känner mig förvirrad idag. det är inte så kul. men när jag städat upp lite mer i mitt liv så kommer oroskänslan försvinna, tvången minska och harmonin växa i magen. fan va gött det ska bli. ser fram emot att bli självständig och orädd. har kommit en fett lång bit på vägen(hittade en 2 år gammal dagbok och insåg att jag verkligen har varit en naiv och flummig typ, så det är ju skönt att märka att man har vuxit upp lite), men det är en bit kvar. som någon sa; resan är viktigast, inte destinationen. det viktigaste är att se till det man har, inte det man kunde haft eller det man kan få eller vill ha i framtiden. "planera för framtiden, men lev i nuet" sa en annan klok snubbe som jag har fått för vana att citera titt som tätt. nu ska jag se the Faculty och käka frukost innan jag sätter igång med mina manusuppgifter. ha en lovely dag, folks! KYSS!

-does it hurt?
-dying? not at all. quicker and easier than falling asleep

Inga kommentarer:

Yesterday