tisdag 16 november 2010

Ögonen svider

jag skriver FET musik mannen(eller kvinnan eller vem fan det nu är som läser)! har gjort musik av min fetgrymma poesi. så jag sjunger just nu på svenska. på skånska, till och med. mest för att jag vill bevisa att det är vackert, eftersom det en gång var en (skånsk) brud som sjöng en Lisa Nilsson-låt och gjorde sig till för att få det att låta som originalet. jag frågade varför, och hon svarade att man inte kunde sjunga fina, svenska låtar på skånska, eller något i den stilen. så nu gör jag ett, trots min nätta brist på skånsk accent, tappert försök att sjunga mina finfina, svenska låtar på skånska. vi får väl se hur det artar sig, men det blir antagligen jävligt bra! I ROCK

blev halvblind innan. på riktigt, alltså. allt som var ur fokus på höger sida bara försvann. sen kom synen tillbaka igen. jävligt märkligt. och jobbigt, jag kunde inte läsa Filosofi för nybörjare som jag fick låna av CJ. den är verkligen speciell, och jag tycker väldigt mycket om den. mmm, litteratur i största allmänhet. vilken Gudagåva.

om en halvtimme ska jag bänka mig framför tv:n i en och en halv timme. intressant va? nu, te. howdy!

ps. såg Eclipse precis. pretty good movie. och Taylor Lautner är rätt snygg.

-let's face it. I'm hotter than u.

Inga kommentarer:

Yesterday