torsdag 4 november 2010

No, no more sugare left, no more soap to clean my hands with no more songs for the choir

jag vill
lära mig dj:a
bli blond och långhårig (förhoppningsvis lär jag mig så småningom att LÅTA BLI my do och låta det växa vilt och vackert)
festa. stenhårt och länge. och vakna utan bakfylla! åh, va gött det vore!
käka en massa RIKTIG mat! ska till farfar imorgon kväll, det vattnas i munnen.. eller, det hade gjort det om jag inte nyss hade smällt i mig en halvfattig baconbulle med tomat.
skriva ännu mer fet musik, spela in den och göra succé. I believe in myself, I do, I do!

kommer bli en fet jävla vinter. har löst planerat lite grejer, och ser fram emot att faktiskt genomföra dem. måste fixa magneter. men det är en annan historia. imorgon är det fredag=mysig dag i skolan med Parre och Lovisa+middag hos farfar och första mötet med kusin-Dannes första bebis Alice. hjälp, tänk om hon inte tycker om mig? äh, hon vänjer sig. imma be the best auntie in the world. LUV!

-I'm a thief, I stole the beat

Inga kommentarer:

Yesterday