tisdag 9 november 2010

Mina kamrater häller upp i mitt glas

Timbuk spelade två låtar. TVÅ låtar! tur att det var två bra låtar, men Alla vill till himmelen har man ju inte hört på typ varje spelning.. men Kamrater! thank U, det var fett ball att höra den live. glatt överraskad! efteråt fikade jag och Kristina på Espresso house i någon timme. skön brud, det där.

nu ska jag bege mig bort mot plugget. det är en skam att börja så här tidigt(det är inte astidigt, kunde varit typ åtta men ändå), jag gick fan upp KVART ÖVER SJU för att duscha! det har jag inte gjort sen innan studenten! hatar att gå upp för tidigt. det är kallt och man är helt yr och svag för att det var varmt under täcket. nu mår jag iaf rätt gött, är lagom pigg(ööhhh..) och ska köpa en lussekatt på väg till skolan. schweeeeeet. ha en fet dag, people! luvvvvzzzzzz.

-kolla skeppet!

Inga kommentarer:

Yesterday